Piotr Gabryanczyk’s Blog

Java, Refactoring, AOP, Spring, DDD, TDD, etc.

  • Blogroll

    • I have joined Anti-IF Campaign

Archive for the ‘sailing’ Category

Rejsy morskie, wolne koje – twoja-zaloga.pl

Posted by Piotr Gabryanczyk on June 4, 2008

Pracuje wlasnie nad projektem:
http://twoja-zaloga.pl

O co chodzi?

Strona pozwala zeglarzom na znalezienie ciekawego rejsu. Dla kapitanow
to mozliwosc opublikowania ogloszenia o rejsie i znalezienia
brakujacych zalogantow.
Wpisalem juz tam kilka swoich rejsow, oraz kilka rejsow znalezionych w
sieci 🙂
Czekam na Wasze wpisy!:)

Za darmo???

Ogloszenia sa oczywiscie bezplatne, jednak zachowuje sobie prawo do
ich usuniecia jesli beda lamac zasady dobrego smaku lub agresywnie
reklamowac prywatne firmy. Pewnie wprowadze sekcje ogloszen
komercyjnych jesli bedzie takie zapotrzebowanie.

Dlaczego?

Sam jestem zeglarzem i szukam czasem rejsow lub zalogantow… 🙂 Tak!
Ta strona jest glownie dla mnie i takich jak ja :))

Beta

Strona nie jest jeszcze piekna(czeka na grafika – moze ktos z Was chce
sie tego podjac?) i jest w wersji beta. Nie mniej jednak zawiera juz
sporo rejsow, ktore odbeda sie tego lata i na ktore mozna sie
zapisac.

Co Wy na to?

Chcialbym was prosic o komentarze, co Wam sie podoba, a co nie. Czy w
ogole taki website bylby Wam przydatny.

Piszcie na:
uwagi@twoja-zaloga.pl

Advertisements

Posted in sailing | Tagged: , , , , , | Leave a Comment »